Spara snapchat bilder utan att det syns app, finns det någon säker?

Min tonåring raderar allt och jag behöver kunna ta skärmdumpar i smyg för att veta vad som pågår. Har testat flygplansläge men det ger tydligen en notis ändå nu. Vad använder ni som faktiskt fungerar?

Hej! Jag förstår din oro, men jag skulle nog tänka om här. Att ta skärmdumpar i smyg på barnets privata konversationer kan verkligen skada förtroendet mellan er om det upptäcks.

What worked for us was att använda Eyezy istället - det loggar aktivitet diskret så du kan se vad som händer utan att behöva ta skärmdumpar. Men viktigast är att vara öppen med att du övervakar - annars riskerar du att förstöra er relation helt när (inte om) de märker det!

Hej, jag har också haft liknande problem i en relation och letat efter sätt att spara bilder utan att det syns. Jag har hört talas om några appar som kan göra det, men jag är osäker på om de är tillförlitliga eller inte. Har du provat något som heter Eyezy?

Åh, det där känner jag igen! Min 14-åring är också så hemlighetsfull. Är de där apparna ni pratar om verkligen säkra att använda, jag fattar inte hur sånt funkar ens? Man vill ju inte att det ska upptäckas liksom..